Cum mă plâng de tratamentul meu dentar?

Plângând despre tratamentul dentar

Dacă doriți să faceți o reclamație cu privire la medicul stomatolog sau la stomatolog, încercați să o rezolvați direct cu ei. Contactați managerul de practică al chirurgiei dentare pentru detalii despre reclamația dvs. Vă puteți plânge în scris, prin e-mail sau vorbind cu cineva.

Plângerea dvs. trebuie făcută în termen de 12 luni de la primirea tratamentului.

Dacă preferați să nu mergeți direct la practică, puteți contacta England , care este responsabilă pentru serviciile stomatologice .

Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost soluționată plângerea dvs. – fie de către cabinetul stomatologic, fie de la Anglia – este posibil să doriți să contactați Ombudsmanul parlamentar și al serviciilor de sănătate (PHSO) .

PHSO ia decizia finală cu privire la reclamațiile care nu au fost soluționate de England. Puteți suna la 0345 015 4033 sau puteți utiliza formularul online securizat PHSO pentru a ridica reclamația dvs. (aceasta se aplică numai serviciilor din Anglia).

Puteți găsi informații și asistență suplimentare pentru formularea unei reclamații de la:

Plângând despre tratamentul stomatologic privat

Dacă doriți să faceți o reclamație cu privire la serviciile stomatologice private, contactați managerul de practică al chirurgiei dentare private. Plângerea dvs. trebuie făcută în termen de 12 luni de la primirea tratamentului.

Dacă reclamația dvs. nu este soluționată în mod satisfăcător, poate doriți să luați în considerare să contactați Consiliul General al Dentalului , care stabilește standarde de conduită și reglementează toți profesioniștii din domeniul dentar din Marea Britanie. Este posibil să vă investigheze problemele.

Puteți contacta, de asemenea, Serviciul de Reclamații Dentare la numărul 020 8253 0800 (de luni până vineri, între 9:00 și 17:00) sau puteți vizita site-ul web pentru mai multe informații.

Citiți răspunsurile la mai multe întrebări despre sănătatea dentară .

Informatii suplimentare