Ce este PALS (Serviciul de consiliere și legătură pentru pacienți)?

Serviciul de consiliere și legătură pentru pacienți (PALS) oferă sfaturi confidențiale, asistență și informații cu privire la problemele legate de sănătate. Acestea oferă un punct de contact pentru pacienți, familiile lor și îngrijitorii lor.

Puteți găsi ofițeri de la PALS în spitalul dvs. local.

Cum vă poate ajuta PALS?

PALS oferă ajutor în multe feluri. De exemplu, poate:

  • va ajuta cu intrebari legate de sanatate
  • ajută la rezolvarea problemelor sau problemelor atunci când utilizați
  • îți spun cum să te implici mai mult în propria asistență medicală

PALS vă poate oferi informații despre:

  • procedura de reclamații , inclusiv cum să obțineți ajutor independent dacă doriți să faceți o reclamație
  • grupuri de sprijin din afara

De asemenea, PALS ajută la îmbunătățirea ascultând preocupările și sugestiile dumneavoastră.

Cum pot contacta cel mai apropiat PALS al meu?

Puteți găsi cel mai apropiat birou PALS pe site-ul .

Puteți, de asemenea, să vă solicitați chirurgie medicală, spital sau telefon 111 pentru detalii despre cel mai apropiat PALS.

Făcând o plângere

Dacă nu sunteți mulțumit de un serviciu , puteți face o reclamație. Ar trebui să reclamați persoana sau organizația care oferă serviciul mai întâi, cum ar fi medicul generalist, medicul stomatolog, spitalul sau farmacistul. În mod alternativ, vă puteți plânge comisarului serviciului respectiv – fie England, fie grupul de comandă clinică din zonă (CCG) .

În general, England comisionează majoritatea serviciilor de îngrijire primară, cum ar fi serviciile de asistență medicală și serviciile stomatologice. CCG supraveghează punerea în funcțiune a îngrijirii secundare, cum ar fi asistența spitalicească și unele servicii comunitare.

Citiți răspunsurile la mai multe întrebări despre serviciile și tratamentele .

Informatii suplimentare